lørdag 17. mars 2012

På tide..?!

Hei igjen!
Nå er det vel på tide med et nytt innlegg?! Og jeg hadde akkurat skrevet en hel del her, men det blei bare borte for meg... :( Så da får jeg bare ta "pennen" fatt å begynne på nytt :)  Dagene har jo bare flydd av gårde siden sist. Men, jeg har fått produsert litt i alle fall :) Deriblandt en
lue og snart ferdig med siste votten som hører til lua, fra Garnstudio.

Det har også blitt en litt enklere lue, med litt grovere garn. Jeg kjøpte Naturgarn Soft på posesalg litt før jul, og tenkte at det får jeg sikkert brukt for :) Og til nå har det blitt en lue og en liten kurv. Men har igjen en del, så spørs om det ikke blir noen som får en lue i julegave? ;)

Målet mitt for resten av helga er å få ferdig den siste votten i alle fall :) Og kanskje en lue til i morra? Eller noe annet spennende :) Noen som har noen fine oppskrifter jeg kan bruke Naturgarn til, så tar jeg i mot med glede :D  Også skal jeg få tatt bilder, og fått lagt ut det så klart!  Vi er bedt på middag i morra, hos den ene tanta mi, og da går vel dagen der vil jeg tro. Det er koselig :)

Også må jeg få si; at i dag har jeg hatt en nydelig brud i frisørstolen min :) Må nok innrømme at nervene var på plass, som alltid, men "brura" sjøl var rolig som skjæra på tunet! WOW! Vi blei uansett veldig fornøyd med resultatet alle sammen. Og hvis de klarte å svare riktig, er de lykkelig nygifte<3 Gratulerer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar